Tajemniczy Mikołaj. I Ty możesz kogoś obdarować radością – patronat medialny
Chylimy czoła przed REBEL.pl za zorganizowanie akcji, która idealnie wpisuje się w klimat zbliżających się świąt. Tajemniczy Mikołaj to nie tylko sposób na zrobienie niespodzianki komuś z naszych przyjaciół lub członków rodziny, ale również możliwość uszczęśliwienia tych, o których nie wszyscy zawsze pamiętają lub nie mogą sobie pozwolić na tego typu prezenty.
Dzięki tej akcji ciepło kojarzone ze Świętami Bożego Narodzenia oraz sypiącym prezentami Mikołajem będzie mogło opanować nasz planszówkowy świat. Od chwili kiedy się o niej dowiedzieliśmy, to wiedzieliśmy, że musimy objąć ją swoim patronatem. Przecież każdy z nas zna to uczucie, kiedy zrywa się opakowanie świątecznych i mikołajkowych prezentów, gdy emocje i napięcie sięgają granic. Takie chwile należy i trzeba polecać każdemu i my właśnie to robimy. Nie czekajcie do ostatniej chwili i już teraz pomyślcie o prezencie dla swoich bliskich i tych mniej bliskich, ale na pewno wartych obdarowania. Pamiętajcie, dobro zawsze wraca :)
Informacje dotyczące akcji Tajemniczy Mikołaj przygotowane przez sklep REBEL.pl
Na czym to polega?
- Chętni zapisują się do listy Tajemniczych Mikołajów poprzez wejście w link “Biorę udział” dostępny w profilu klienta sklepu REBEL.pl.
- Wypełniają swoje “Listy życzeń” grami planszowymi, które chcieliby dostać i podają swój adres w specjalnym formularzu.
- 25 listopada adresy wszystkich uczestników są losowo przydzielane innym uczestnikom – po jednym na osobę.
- Każdy uczestnik sprawdza “Listę życzeń” osoby, której adres został mu przydzielony i wysyła prezent pod wskazany adres.
- W ten sposób każdy otrzyma prezent-niespodziankę dla siebie i obdaruje inną osobę.
A może chcesz jedną dodatkową paczką wywołać uśmiech na twarzach kilkunastu dzieci?
- Przygotowaliśmy listę kilkudziesięciu miejsc – szkół, szpitali, hospicjów, świetlic, bibliotek, klubów i innych instytucji, które borykają sie z finansowymi problemami i w przeciągu ostatniego roku kontaktowały się z nami z prośbą o przekazanie gier. Niemal wszystkim coś wysłaliśmy, ale te kilka gier to za mało.
- Każdy może zaznaczyć, iż chce wysłać jedną paczkę charytatywnie. 25 listopada poza adresem innego Tajemniczego Mikołaja otrzymasz adres wylosowanej dla niego placówki.
- To, co będzie w paczce dla danego miejsca, ile będzie tam gier i jaką będą miały wartość, zależy już tylko od Ciebie.
- Paczkę charytatywną można wysłać bez brania udziału w akcji prezentowej z innymi klientami.
Jak wziąć udział?
- Każdy uczestnik ze względów technicznych musi posiadać konto w sklepie REBEL.pl.
- W formularzu zgłoszeniowym należy wypełnić wszystkie pola. Uwaga: pod podany adres zostanie wysłany prezent.
- Należy uzupełnić swoją Listę Życzeń
- Lista Życzeń powinna liczyć przynajmniej 5 pozycji, które powinny mieścić się w sugerowanym wyżej przedziale cenowym i które powinny być dostępne.
- Jeśli pozostawisz Listę Życzeń pustą, szykuj się na totalną niespodziankę! :) Pamiętaj też, że Twoja Lista Życzeń to tylko sugestie dla Tajemniczego Mikołaja, a nie wiążący spis.
- W sposób losowy każdy uczestnik otrzyma e-mailem dane osoby obdarowywanej wraz z linkiem do wishlisty oraz kod rabatowy. Dane te będą też dostępne w odpowiednim miejscu w profilu każdego Tajemniczego Mikołaja.
- Paczkę należy wysłać z dowolnego miejsca i w dowolny sposób, po czym numer nadawczy paczki należy wpisać w odpowiednie pole w panelu klienta.
Uwaga: Każdy uczestnik akcji otrzyma kod rabatowy w wysokości 10% (łączy się ze zniżkami PDK), jednak nie ma obowiązku wysyłania paczki za pośrednictwem REBEL.pl.
Informacje szczegółowe:
Grafiki wykorzystane w tekście pochodzą od organizatora akcji (logo) oraz strony freepik.com.
Chyba nie do końca ogarnąłem ideę z paczką charytatywną – czy to po prostu wysyłanie na adres podany, czy to jest jakoś systemowo rozwiązane? Czy jeżeli się zarejestruję to znaczy, że muszę wysłać też innemu uczestnikowi oprócz charytatywnej? Czy chcąc wysłać tylko dla instytucji też otrzymuje się rabat na te gry? Czy instytucje mają wishlistę, czy tylko mailowo się dowiedzieć da, a w związku z tym czy w mailu będzie odpowiedź “chcą to, to i to” czy raczej różni pytający dostaną różne podpowiedzi, żeby gry się nie powtarzały?
“…czy to jest jakoś systemowo rozwiązane?” – pkt. 2 (Na czym to polega?)
“… że muszę wysłać też innemu uczestnikowi oprócz charytatywnej…” – tego nie wiem, ale się dowiem.
“… też otrzymuje się rabat na te gry…” – tak, ale się upewnię (“…Każdy uczestnik akcji otrzyma kod rabatowy w wysokości 10%…”)
“Czy instytucje mają wishlistę…” – nie (“… co będzie w paczce dla danego miejsca, ile będzie tam gier i jaką będą miały wartość, zależy już tylko od Ciebie…”). Jeżeli instytucja jest w trudnej sytuacji, to problem z nadmiarem ich nie zasmuci. To ma być niespodzianka i tak powinno się do tego podchodzić.
“eżeli instytucja jest w trudnej sytuacji, to problem z nadmiarem ich nie zasmuci. To ma być niespodzianka i tak powinno się do tego podchodzić.”
Nie chodzi o nadmiar, ale jeżeli instytucja dostanie dwie gry i obie to będzie Ticket, to pewnie fajniej by było, gdyby to były jednak różne gry – plus to ma być niespodzianka dla podopiecznych instytucji, jak ktoś zostaje szefem czegoś finansowanego ze środków państwowych to raczej porzucił nadzieję na pozytywne niespodzianki ;) Tu mi chodzi o to, że podejrzewam nieco większy odzew niż jedna gra na placówkę.
Zakładam, że przy losowaniu jedna instytucja pojawi się raz przy jednej iteracji uczestników, wiec powtarzalność nie powinna być duża. Oczywiście mam nadzieję, że tych iteracji, a tych samym uczestników będzie dużo :) Jednak odbieram to jako prezenty-niespodzianki, więc ciężko przy prezentach wymagać uzgadniania, co dana instytucja dostanie. Mówimy tutaj o grach – porcji zabawy i radości, a nie o ciepłych kocach, jedzeniu, czy lekach, dlatego nie ma potrzeby podchodzić do tego tak sztywno ;)
Odpowiedzi z Rebel.pl :)
1. Założenie konta w Rebelu do niczego nie zobowiązuje. “Wzięcie udziału w akcji” to kliknięcie w pole “biorę udział”. Są tam dwa pola, jedno na wysyłkę innym graczom, a drugie na akcję charytatywną. Jedno nie ma związku z drugim i można zapisać się albo do obu albo do pierwszego albo do drugiego. Można się też wypisać do 24 listopada. W załączniku widać jak to wygląda w panelu klienta.
2. Tak. Zapisując się do 1 i do 2 otrzymuje się dwa kody rabatowe.
3. Instytucje nie mają listy życzeń. Osoby, które zapiszą się do “dwójki” dostaną nie tylko adres widoczny na stronie, ale też imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej oraz numer telefonu. Będzie można zadzwonić, ale można też do nas napisać i zapytać czego potrzebują (tajemniczymikolaj@rebel.pl). Tam nawet jak się gry będą powtarzały, to nie szkodzi, bo liczba osób z nich korzystających sprawi, że wszystkie egzemplarze będą używane.