Tajemniczy Mikołaj 2015 – Obdaruj, by samemu zostać obdarowanym.

Rok temu REBEL.pl postanowił zorganizować akcję Tajemniczy Mikołaj, akcji która idealnie wpisuje się w klimat zbliżających się świąt. To była nie tylko możliwość obdarowania kogoś nieznajomego i otrzymania samemu jakiegoś prezentu, ale również możliwość wzięcia udziału w części charyratywnej. Akcja udała się znakomicie, o czym możecie przekonać się sami czytając to podsumowanie i podziękowania.W tym roku Tajemniczy Mikołaj ruszył ponownie, a my z wielką przyjemnością objęliśmy akcję patronatem medialnym. Szykujcie swoje czerwone czapki i czytajcie dalej.

Regulamin akcji lekko uległ zmianie. W tym roku jest konieczność posiadania konta w sklepie Rebel.pl na poziomie 1, aby wziąć udział w części dla klientów. Spowodowane jest to pewnymi trudnościami z zeszłego roku, gdy do akcji zapisywały się osoby, które właściwie nie chciały wziąć w niej udziału. Część charytatywna już tego ograniczenia nie posiada.

Każda osoba, która zapisze się do akcji, otrzyma kod rabatowy 10% na zakupy w sklepie REBEL.pl (po jednym na każą część akcji), ale nie ma obowiązku dokonywania zakupów wlaśnie tam. Jedyny warunek jest taki, by wysłane gry były nowe i zafoliowane.


Informacje dotyczące akcji Tajemniczy Mikołaj przygotowane przez sklep REBEL.pl

Na czym to polega?
  1. Chętni zapisują się do listy Tajemniczych Mikołajów poprzez wejście w link “Biorę udział” dostępny w profilu klienta  sklepu REBEL.pl
  2. Wypełniają swoje “Listy życzeń” grami planszowymi, które chcieliby dostać i podają swój adres w specjalnym formularzu.
  3. 30 listopada adresy wszystkich uczestników są losowo przydzielane innym uczestnikom – po jednym na osobę.
  4. Każdy uczestnik sprawdza “Listę życzeń” osoby, której adres został mu przydzielony i wysyła prezent pod wskazany adres.
  5. W ten sposób każdy otrzyma prezent-niespodziankę dla siebie i obdaruje inną osobę.

UWAGA! W tej części akcji mogą wziąć udział tylko osoby, które mają konto w sklepie REBEL.pl na conajmniej 1 poziomie!

A może chcesz jedną dodatkową paczką wywołać uśmiech na twarzach kilkunastu dzieci?
  1. Przygotowaliśmy listę kilkudziesięciu miejsc – szkół, szpitali, hospicjów, świetlic, bibliotek, klubów i innych instytucji, które borykają sie z finansowymi problemami i w przeciągu ostatniego roku kontaktowały się z nami z prośbą o przekazanie gier. Niemal wszystkim coś wysłaliśmy, ale te kilka gier to za mało.
  2. Każdy może zaznaczyć, iż chce wysłać jedną paczkę charytatywnie. 30 listopada (poza ewentualnym adresem innego Tajemniczego Mikołaja) otrzymasz adres wylosowanej dla Ciebie placówki.
  3. To, co będzie w paczce dla danego miejsca, ile będzie tam gier i jaką będą miały wartość, zależy już tylko od Ciebie.
  4. Paczkę charytatywną można wysłać bez brania udziału w akcji prezentowej z innymi klientami.

UWAGA: Charytatywna część akcji dostępna jest dla każdego.

Jak wziąć udział?
  1. Każdy uczestnik ze względów technicznych musi posiadać konto w sklepie REBEL.pl.
  2. W formularzu zgłoszeniowym należy wypełnić wszystkie pola. Uwaga: pod podany adres zostanie wysłany prezent.
  3. Należy uzupełnić swoją Listę Życzeń 
  4. Lista Życzeń powinna liczyć przynajmniej 5 pozycji, które powinny mieścić się w sugerowanym wyżej przedziale cenowym i które powinny być dostępne.
  5. Jeśli pozostawisz Listę Życzeń pustą, szykuj się na totalną niespodziankę! :) Pamiętaj też, że Twoja Lista Życzeń to tylko sugestie dla Tajemniczego Mikołaja, a nie wiążący spis.
  6. W sposób losowy każdy uczestnik otrzyma e-mailem dane osoby obdarowywanej wraz z linkiem do wishlisty oraz kod rabatowy. Dane te będą też dostępne w odpowiednim miejscu w profilu każdego Tajemniczego Mikołaja.
  7. Paczkę należy wysłać z dowolnego miejsca i w dowolny sposób, po czym numer nadawczy paczki należy wpisać w odpowiednie pole w panelu klienta.

Uwaga: Każdy uczestnik akcji otrzyma kod rabatowy w wysokości 10% (łączy się ze zniżkami PDK), jednak nie ma obowiązku wysyłania paczki za pośrednictwem REBEL.pl.

Informacje szczegółowe:

Grafiki wykorzystane w tekście pochodzą od organizatora akcji (logo) oraz strony freepik.com.

 

0 Udostępnień